Scenograf, kostiumograf.
Współpracuje z teatrami operowymi, dramatycznymi, uprawia także twórczość teatralną i filmową dla dzieci.
Pierwszą Złotą Maskę otrzymała za Carmen wg Mérimée – spektakl dla dorosłych w Teatrze Arlekin, drugą za kostiumy do „Snu nocy letniej”
w Teatrze Jaracza w Łodzi, potem zdobyła następne i jeszcze wiele innych nagród. W 2017 r. wyróżniona Nagrodą im. Jana Kiepury.
W 1998 r. zrealizowała dwie opery, do każdej projektując ponad 300 kostiumów: Bal maskowy w Operze Narodowej i Opowieści Hoffmanna w Operze Nova.
Ważniejsze jej realizacje to: Tango z Lady M – Polski Teatr Tańca, Carmen, Halka – Teatr Wielki w Poznaniu, Cyganeria, Wolny strzelec – Opera Wrocławska, Falstaff, Aida, Czarodziejski flet i Wolny strzelec – Teatr Wielki
w Łodzi, Faust – Opera Bałtycka, Ça ira Watersa – Teatr Wielki w Poznaniu, Baron cygański – Opera Nova
w Bydgoszczy, Polita – Teatr Buffo, Poławiacze pereł i Hiszpańska noc Carmen-Zarzuela Show – Opera Wrocławska. Najczęściej współpracuje z Waldemarem Zawodzińskim, Markiem Weissem, Januszem Józefowiczem. W Operze Krakowskiej projektowała kostiumy do Zemsty nietoperza (2005), Madama Butterfly (2009), Dziadka do orzechów (2013), Don Pasquale (2016), Normy (2017), Anny Boleny (2018), Cosi fan tutte (2021).
Jest autorką scenografii do filmu „O największej kłótni” (wg L. Kołakowskiego w reż. Zbigniewa Koteckiego), nagradzanego na międzynarodowych festiwalach filmowych.
Realizacje w teatrze "Kubuś":
- Lato Muminków, tekst - Tove Jansson, adaptacja - Andrzej Maria Marczewski, reżyseria - Michał Derlatka, 2021 (scenografia)
- Celestyna, tekst - Fernando de Rojas, scenariusz i reżyseria - Piotr-Bogusław Jędrzejczak, 2024 (scenografia)